MÜÜGITINGIMUSED
Kehtivad alates 01.01.2021
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad PranaAyurveda e-poest (edaspidi: e-pood) ostmisel internetiaadressilt https://www.prana.ee.
Kauba müüja on Pranatime OÜ (edaspidi: müüja), registrikood 12610712, e-posti aadress info@prana.ee.
Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel PranaAyurveda e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.prana.ee.
Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.3. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile, kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkonnas.
2.4. Tasuda saab Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas, mis toimub väljaspool veebipoodi. Kasutada saab järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.8. Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile
2.9. Pranatime OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Pranatime OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2.10. Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja uue tarneaja
või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või makstud raha tagastamise.
Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
3. Kauba hind ja maksevõimalused
3.1. Kõik PranaAyurveda e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub kauba ostmise korral ettemaksuna kauba müügihinna täies ulatuses ning kohaletoimetamise tasu.
Tasumine toimub turvalises keskkonnas väljaspool e-poodi Maksekeskus AS turvalises keskkonnas.
3.3. Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.4. Kauba eest saab tasuda PranaAyurveda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib
lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
4. Kauba kättesaamine
4.1. Tellitud Kauba toimetab PranaAyurveda pood Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile:
kas SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi kaudu või kulleri vahendusel või Kaubale ise järele tulles.
4.2 Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas,
mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.
4.3 Toodete kohaletoimetamise aeg:
4.3.1 Toode toimetatakse transporditeenuse osutajani 3 tööpäeva jooksul.
4.4 Toodete kättetoimetamise viisid
4.4.1 SmartPOST või Omniva toob kauba Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:
Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta ja personaalset uksekoodi.
Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte.
Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja e-posti aadressile.
4.4.2. Kuller toob Toote(d) Tellija poolt märgitud aadressile. Eelnevalt saadetakse Tellijale sõnum kättetoimetamise päeva ning kellaaja vahemikuga.
Tellija saab vajadusel kättetoimetamise aega muuta. Kui Kulleril ei õnnestunud Tellijat paki üleandmiseks tabada, saab tellida uue kättetoimetamise lisatasu eest.
4.5. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.6 Kaubale saab järgi tulla ka Aurea ajurveeda tervisekeskusesse Tallinnas, aadressil Narva mnt.7d korpus B
4.7. Kauba kättesaamine Aurea ajurveeda tervisekeskusest:
4.7.1. Kauba väljastamine toimub Aurea ajurveeda tervisekeskusest vastavalt eelnevalt kokkulepitud ajale esmaspäevast reedeni.
4.7.2. Kliendile väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta kauba väljastamata.
4.7.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad
isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.7.4. Kauba kättesaamisel Aurea ajurveeda tervisekeskusest ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.7.5. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja
tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.8. Kauba kontroll
4.8.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata.
Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit
oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.8.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini
heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
4.8.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest
läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. Kauba tagastamine, lepingust taganemine ja tagasimaksed
5.1 Kliendil on õigus lepingust taganeda ja kehtib 14 päevane tagastusõigus ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest. Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis ja avamata.
Kaup ei tohi olla kasutatud ega rikutud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel,
kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
5.2. Pranatime OÜ ei osta tagasi müüdud kaupu. Tagastatud kauba saab vahetada teise kauba vastu. Kauba vahetamise korral tasub tekkivad postikulud klient.
Pranatime OÜ tasub kaubavahetamise kulud vaid juhul, kui tekkinud kulutused on meiepoolne eksimus. Allahinnatud tooted ümbervahetamisele ja tagastamisele ei kuulu.
5.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada,
saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
5.5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes
ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.
Taganemisõigus 14 päeva jooksul ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (sellised suletud pakendis asjad,
mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud,
näiteks avatud õlid, kreemid, proovitud hambapastad, pulbrid, ürdidžemmid, kapslid, hügieenitooted). Samuti ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaupadele,
mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mille pakendi mitte avamist või
kauba mitte kasutamist ei ole müüjal võimalik tuvastada. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega.
5.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale.
Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
5.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, võtame kauba tagasi,
kuid sellisel juhul vastutab klient väärtuse vähenemise eest.
6. Pretensioonide esitamine ja vastutus
Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus
pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda ja Tarbijavaidluste komisjoni vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks
Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine).